Book a Class

Serenity Studio

We wijzen je weer de weg naar Dromenland, zodat je de ouder kunt zijn die je wilt zijn. Uitgerust, gezond, blij en energiek ♥

Onze aanpak: parents only! Praktisch én effectief 

Drie wegen naar beter slapen

Donderwolk 

Hoe blijf je overeind als je kleintje niet goed slaapt? 
Grijze wolk 

Hoe slaap je weer nu jij wakker ligt en je kleintje wél slaapt? 
Roze wolk 

Hoe krijg je meer energie, val je af of word je gezonder? Hack je slaap & slaap slim!

Let's get to it!  

Iedere nieuwe ouder verliest 350 uren slaap in het eerste jaar. Dat zijn bijna 15 dagen of wel 13% van je jaarslaap. 

Daar kun je op zekere hoogte best tegen. Maar goede kans dat jij je max bereikt hebt of juist maximaal meer uit je slaap kunt halen. Want goed is niet goed genoeg als je 24/7 dienst hebt en de ouder wilt zijn die je kunt zijn. Toch?

Is je bed een slagveld, van gedachten of babymeuk?

Is slaap een fijne herinnering? 

Dát kan dus anders. Of je nu uit een moeras van slapeloosheid getrokken moet worden of juist weer opnieuw mag leren slapen of slim wilt slapen om meer uit je uren te halen: het kan echt. Zelfs als je kleintje nog een nachtbrakertje is. Juist dan wil je eerst het zuurstofslaapmasker bij jezelf opzetten, zodat je kunt helpen en troosten.

Maar het is geen cookiecutter. Standaardadviezen gaan weinig voor je doen als je best wilt slapen maar gestoord wordt door je oogappeltje. Als je wakker ligt juist omdat je dit al zo lang deed of simpelweg licht bent gaan slapen. Als je wereld op zijn kop staat, je de ballen wel in de lucht moet houden. Ook omdat je slaap juist heel anders is bij stress of postpartum. En ja, ook voor vaders. Je hebt dus niets aan één uit een dozijn. 

En misschien doe je je oogjes wel zoet toe, maar ben je niet je stuiterende zelf. Omdat het toch net te weinig slaap is geweest, omdat je kleintje een early bird is, omdat de nachtdiensten erin hakken. Ook en zelfs dat kan anders. Daarom is dit geen standaard slaapcursus, maar een bak slaapkennis speciaal voor ouders, mét uitgestippelde paden naar Dromenland. Oefeningen, tips, werkbladen, testjes en dagschema's staan voor je klaar. De enige training die écht voor ouders is en snapt dat je wel wilt, maar niet altijd kunt.    

 

 

 

Featured in:

Wat gaan we doen? 

We gaan de diepte in. Want die standaardlessen kennen we wel en juist door slaap te snappen kun je het verbeteren. Master your sleep, don't let it master you. 

Slaapkennis

Eerst even weten wát, voordat we eraan gaan sleutelen. Hoe slaapt precies werkt en wat hier allemaal op van invloed is komt aan bod. Maar dan net een tikje anders, want we hebben het niet over normale mensen, maar supermensen: ouders. Dit zijn geen lessen 'doe dit en doe dat', want dat werkt toch niet. We leggen je uit én zetten je aan het werk om bijvoorbeeld tot een ideaal voedingsplan te komen voor jezelf. Of een ritme waar je ook echt mee uit de voeten kunt. Je pakt dus per module zowel de toegepaste informatie op als de oefeningen, testjes etc om alles direct in de praktijk te brengen.

Slaap - Voeding - Stress - slaaphygiëne 

Sleepprint

Wat is jouw slaapblauwdruk? Slaap je op Mars of Venus? Waarom je geen olifant wilt zijn, maar wel een muisje. Hoe je postpartum anders slaapt en waarom mannen niets horen in de nacht. Waarom moeders kunnen multitasken maar ook meer slaap nodig hebben. En waarom je eigenlijk een slaapprobleem hebt (en hoe je hier weer vanaf komt). 

Body, mind & parenting 

Hoe je elkaar lief blijft vinden. Hoe je tussen al 'we' gebeuren toch 'me-time' kunt vinden. Hoe die ballen in de lucht blijven en je gedachten je niet gaan beheersen. 

Ontspanningsoefeningen
Slaapverwekkend eten
Hoe werkt slaap
Slaapverwekkend eten

Oefeningen 

Je persoonlijke voedingsplan 

Wegwijzers

Testjes & 2do's 

Drie wegen naar dromenland

Want het maakt uit of je met je Ferrari, je fiets of lopend gaat. Daarom een roadmap voor iedere situatie, praktisch en met alle munitie om de beren van de weg te jagen. Zo word ook jij een schone slaapster. 

Lees meer over het SOS Plan

Doe je mee? Tijdelijk speciaal early bird pakket!

All in Early bird e-pakket

€99

Zelfstudie

  • Alles! Dus alle kennis én de roadmaps. Je kunt één weg bewandelen, maar ook alledrie. Dus geschikt voor ouders van slecht slapende kinderen, ouders die zelf slecht slapen maar hun kind niet en ouders die graag meer uit hun slaap halen 
  • Drie maanden toegang
  • Inclusief oefeningen en werkbladen 
  • Je volgt alles in de online leeromgeving: zelfstudie
  • Incl. speciale kortingen om  persoonlijk advies te krijgen voor hetzij je kleintje , hetzij jezelf
Count me in

Early Bird mét begeleiding

€129

Met twee intensieve q&a's en een bonus t.w.v. €35

  • Alles uit het Early bird e-pakket
  • Met twee Q & A's waarin we dieper ingaan op de stof, meer informatie geven, vragen beantwoorden etc. Dit is maatwerk! Dus je geeft zelf aan waar behoefte aan is. 
  • Toegang tot de opnames van de Q & A's
  • Incl. de oefeningen en werkbladen
  • Bonus: gratis mini-training Slaap t.w.v. €35 om ook je kleintje lekker te laten slapen
Count me in

Early Bird + personal coaching

€199

Met een coachcall naar keuze, 45 minuten 100% aandacht

  • Alles uit 'Early Bird met begeleiding'
  • Inclusief 1 coach call met Mark of Stephanie van 45 minuten (t.w.v. €150, dus een korting van dik 50%!). In te zetten naar wens: om o.b.v. het SOS Plan jezelf op de rit te zetten of juist je kleintje. 
Count me in

Nice to meet you!

Wij weten dondersgoed hóe het moet, dat slapen. Omdat we daar certificaten voor hebben, boeken over hebben geschreven en dagelijks mensen mee helpen. Maar de echte lessen leer je niet uit een boek. 

 

"Kennis is macht, maar ervaring is kracht"  

 

Op onze eigen manier hebben we aan den lijve ondervonden wat een gebrek slaap met je doet. Van bommen en granaten in oorlogsgebied tot het slagveld der slapeloosheid met onrustige baby's: de strijd om overeind te blijven en de slaap weer te vinden is ons niet vreemd. Dát is waarom we onze krachten bundelen en werelden samenkomen. Iets wordt immers pas echt praktisch als je ook weet hoe (onmogelijk) het is. 

Als slaapcoach voor volwassenen is Mark thuis in slapende grote mensen, waar Stephanie als slaapdeskundige kinderen en hun ouders begeleidt met slapen. Maar juist de yin & yang werkt op vele manieren door en daar pluk je de vruchten van.  

Kennis + ervaring | Volwassenen + Kinderen  | Man + vrouw | Vroege vogel + nachtuil | Papa2be + mama van 4 | 

1 + 1 = 3

..........


Stephanie Molenaar | Mark Schadenberg

Meer over ons

We starten op 13 mei (Hemelvaartsdag)

Geen dag meer geschikt om meer te gaan dromen ;-)

00

DAYS

00

HOURS

00

MINS

00

SECS

Rust in hoofd 

We starten 13-05-2021 met een selecte groep. Het early birdpakket is alleen voor deze groep. Bepaalde pakketten hebben gelimiteerde plaatsen. Wil je liever op de hoogte gehouden worden?  Laat dan je mailadres hieronder achter.  Je krijgt bericht zodra we in de toekomst weer starten (let op: pakketten en prijzen kunnen veranderen).

Rust in hoofd 

We starten binnenkort met een selecte groep zodat we je goed kunnen helpen. Het early birdpakket is alleen voor deze groep. Geen stress, wil je hierbij zijn en gebruik maken van het speciale aanbod? Laat dan je mailadres hieronder achter en je krijgt bericht zodra de inschrijving geopend is.